marți, 26 ianuarie 2010

Bitterness



















Mi-e satul sufeltul de atata iubire nefasta; Mi-s ochii arsi de atatea lacrimi ce dor, imi este indeajuns o viata sa duc suferinta aceasta,imi sunt prea multi anii sa pot indura eu chiar tot!
De as putea mi-as inlocui ochii si inima;as incepe de la capat din nou si din nou,pana as ajunge aproape perfecta.
Atunci nu mi-ar mai trebui sa numar secundele si zilele si anii....mi -ar fi usor sa rad nu numai cand e soare . As putea atunci sa zbor nu numa cand e vant afara si as putea vedea florile inflorind tot timpul, nu numai de ziua lor!
As sarbatori in fiecare zi,dar nu cu vin si plamadeala,ci cu genunchiul plecat spre apus.
As tine ochii atintiti doar in sus, nu de mandrie sau de fala, as face-o doar pentru Isus!
Azi este vant si m am gandit ca pot zbura,dar nici macar asa nu o pot face; am incercat sa nu mai plang,dar sufeltul nu-mi mai raspunde; Tace!
E asa de negru totul aici jos,ca nici cu soarele nu am ce face....si cel mai dare dor, nu neimplinirile si dorul meu de Cer!!!!

3 comentarii:

  1. imi place o fraza nespus de mult, anume :
    De as putea mi-as inlocui ochii si inima;as incepe de la capat din nou si din nou,pana as ajunge aproape perfecta.
    :x
    superb.
    te pup.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari fata. chiar m'a lasat fara cuvinte. :) si rar se intampla asta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Moni te las eu rara fara cuvinte sau lumea in general?:P
    ms mult de tot:*:*

    Rafi...o luoam de la capat din nou si din nou...asa e?
    te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere