luni, 22 februarie 2010

De ziua mea!!!!

















De ziua mea as vrea sa -mi aduci Luna.Intotdeauna o sa imi aminteasca de tine...esti la fel de rece si departe ca ea si luminezi atat de mult , insa doar pe deasupra...
De ziua mea ai putea sa imi aduci o stea, atat de des m-ntzepi ca ea...si atata de multe colturi are... sau mai bine imi aduci un Soare...adesea stralucesti ca el , dar ce folos cand el ma arde si ma doare?
De fapt de ziua mea mi-as dori altceva;mi-as dori linistea unui rau ce curge intr-o zi de primavara sau poate floare gingasa de vara....
As vrea totusi ceva mai mult decat atat; as vrea puterea unei pietre .Da a unei pietre!
Pe ea n-o clatina nici vantul, nici soarele n-o arde.O piatra in dar de mi-ai aduce, ar fi mai buna decat toate!!
Dar tu nu poti sa imi aduci de fapt nimc. Tu nu poti sa-ti iei ochii de la tine...
Nici n -ai curaj sa spui ¨la revedere¨..
De fapt nu-mi mai adu nimic.
Nu poti sa-mi dai nici pace, nici linsite si nici putere.
De ziua mea mai bine adu-mi ...
Tacere!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu