luni, 1 martie 2010

M-am nascut de ziua mea:D




In viata asta sunt lucruri care n-i le putem alege si altele nu!
Ziua mea de nastere este unu din lucrurile care va trebui sa o tin pana la sfarsitul viatii mele...si ma bucur din plin de fiecare data cand vine ziua asta! si...nu iubesc neaparat cadourile , cat iubesc persoanele care la aud de ziua mea...si mai ales acelea sincere!
O astept cu nerabdare in fiecare an... insa e ciudat ca mereu trebuie sa schimb varsta si imi dau seama mai mult ca orice ca timpul zboara...si ca totul de fapt este in defavoarea noastra!
M-am nascut plangand ca orice alt copil ..si nu stiu cum se face ca acest fapt se intmpla des in vietile noastre...probabail e ca un semn...ca viata e dura si ca vom plange adesea!
Desi au trecut anii , desi au fost in viata asta si bune si rele....cunosc o persoana care le -a infruntata adesea pe cele rele si pt mine....si care in fiecare an pe 2 marite plange mult!
As vrea sa nu mi dedic mie ziua aceasta , as vrea sa o dedic unicei persoane care exista cu adevarat pt mine pe lumea asta , persoanei care m-a pus mai presus decat ea ,care impotriva a tot m-a iubit nebuneste si o face si astazi!
Si cum spuneam la inceput in viata unele lucruri ne sunt date si nu le putem alege...si eu astazi ma bucur ca m-am nascut de ziua mea!!!!

Un comentariu:

  1. La multi ani! sanatate, bucurii si sa te urmareasca norocul peste tot... si la baie ;)).. sa fi iubita :*

    RăspundețiȘtergere