duminică, 10 aprilie 2011

zi de dor!!!


Cred ca din cand in cand ni se face dor de cate ceva. Azi de exemplu m-am trezit cu dor in suflet. De ce? De cine? N-as putea sa spun. De senzatii mai mult, de sentimente...dor de mers cu masina kilometri buni vara, in drum spre mare, de oprit si cumparat ciocolata si de rontait, de ras incontinuu, dor de aer sarat, dor de stat la povesti cu mama, dor de inchis ochii si zambit fara motiv, dor de muzica buna pe terasa in luna mai, cand era deja timp de stat la soare, dor de mers la Brasov la munte si de zacut in mijlocul pustietatii, in liniste deplina, departe de oras, dor de vorbit cu florile de pe terasa, dor de...tot ce nu pot avea azi, acum si as vrea sa am

2 comentarii:

  1. Dacă am inteles bine,imi permit o traducere:
    Dupe dor eu ma topesc, in pat ma zvârcolesc, doar cu el vreau sa traiesc....mmmmmmm ..dorul...meu...innnnnnnebunesc!


    Cu drag de la Măria!

    RăspundețiȘtergere
  2. daca vrei tu sa sune asa=))).....m-a inspirat o piesa de tatru=)) una la care as fi vrut sa merg cu tine, dar nu mi-ai oferit ocazia!!! te puppp

    RăspundețiȘtergere