marți, 30 noiembrie 2010

Recrduri din Romania mea mica!

Pe mine mă fascinează recordurile, foarte multe ciudate, din Guinness Book. Mai ales de cînd am citit că şi ţărişoara a contribuit plenar la colecţia de bizarerii mondiale. Cea mai lungă funie de ceapă, cel mai mare bol de gulaş, cel mai mare tort de fructe, cel mai lung cîrnat, cel mai mare adăpost de cîini, căsoaia lui Ceauşescu… vreo 30. Sîntem tari, e? România rulz! Dacă mă gîndesc bine, cred că sîntem prea modeşti. Avem aici mormane de valori inestimabile, pe care ar trebui să le arătăm lumii. Ia să vedem cu ce-am mai putea intra în Cartea recordurilor:

Cel mai greţos tupeu tupeu de politician – Roberta Anastase. Pentru că după ce a mînărit grosier votul, a dat vina pe opoziţie.

Cele mai multe acte neconstituţionale emise de un guvern.

Cele mai libidinoase plecăciuni la adresa unui ministru (Udrea).

Cele mai multe modificări ale codului fiscal.

Cele mai multe “reforme” ale educaţiei.

Cel mai guraliv şi mai caraghios premier.

Cel mai golan şi mai mincinos preşedinte.

Cei mai spurcaţi postaci de partid pe site-uri.

Cele mai mari tăieri de salarii.

Cele mai barosane şi mai de prost gust palate ţigăneşti.

Singura ţară care a intrat şi a ieşit din criză de mai multe ori.

Singura ţară în care justiţia se face la televizor.

Singura ţară în care se inaugurează o felie de autostradă care nu duce nicăieri.

Singura ţară în care înmormîntările interlopilor sînt transmise în direct la televiziuni.

Probabil singura ţară în care poliţiştii îl fac “javră ordinară” pe şeful statului.

Probabil singura ţară din lumea civilizată în care un ofiţer e înaintat în cel mai înalt grad şi făcut ministru, pentru trădare politică.

Probabil singura ţară democratică în care jurnaliştii au voie să fie proşti şi agramaţi.

Probabil singura ţară europeană în care curvele ajung vedete tv. Uneori şi demnitari.

PS. nu e scris de mine, am gasit undeva si mi a placut mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu